Bloemen via de post?

HINT: een link voor een gratis vaasje als je ook online bloemen bestelt, vind je onderaan dit bericht.

Ik hou wel van een bloemetje in huis. Gezien mijn totaal niet groene vingers, blijven die meestal niet lang leven. Dus hou ik het vooral op airplants en andere planten die geen of weinig zorg nodig hebben. Een ruiker breng ik wel geregeld mee naar huis. Toch minstens een week genot.

Onlangs wou ik een ruiker kopen, maar vond ik geen bloemen naar mijn zin bij de bloemist.
Maar er stond wel iets dat ik mooi vond. Ze gebruikte dat als opvulling voor klassieke boeketten.
Maar ik ben niet zo klassiek natuurlijk en vroeg om daar iets mee te maken.
Het angstzweet brak uit bij de dame in kwestie. Maar uiteindelijke maakte ze iets dat ik mooi vond.


Ik was wel weer een half uur later thuis dan gepland door mijn onvoorziene tussenstop bij de bloemenwinkel.

Op facebook zag ik regelmatig de reclame voor BLOOMON passeren. Dus daarnet nam ik het besluit om dat eens te proberen. Ik ben benieuwd en zal het resultaat zeker delen.

Na mijn bestelling kreeg ik een mailtje, dat ik anderen ook gelukkig mocht maken.

Zin om ook een mooie ruiker in huis te krijgen? Geleverd 1 of 2/week of maandelijks.
mini, medium of large?
Als je bestelt via onderstaande link, krijg je er een gratis vaasje bij (15€ voor een medium ruiker)

 https://www.bloomon.be/rvvjpu-cadeau-van-tkim

Veel plezier en we kijken uit naar woensdag, want dan komen mijn 1e bloemetjes aan huis.

Reacties

Populaire posts