go with the flow

Tegenwoordig zie je overal foto's opduiken van truien met een foto van een dier vooraan. De befaamde action en zeeman kussenslopen.


Dat moest ik toch ook eens proberen.
Ikgebruikte weer het patroon vande kaptrui van SVDHZ als basis. Ipv een kap zette ik er de kraag van de cowl neck van Heidi en Finn op.
Onderaan werkte ik hem af met een kortere boord en de mouwen liet ik lekker lang en deed ik om met een siersteek ipv een boord te gebruiken.


Stof: petrol effen tricot - Beekidz 
wolf - kussensloop zeeman
patroon: kaptrui SVDHZ, Cowl Neck - Heidi & Finn


Reacties

  1. ik heb die kleurencombinatie hier ook nog liggen, maar het wordt er wel eentje met een kap :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. manlief vond dat ik teveel kaptruien maakte, maar deze vond hij ook niet mooi, dus ja.
    Zijn bij vrienden gaan eten en de 3 dochters hebben allemaal gezegd dat Ine een mooie trui aan had, dus missie geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts