Afscheid van een vriend, welkom aan de nieuwe vriend :-) De Hosh pants

Gisteren verkocht ik mijn naaimachine aan een vriendin.
Een goed beestje mijn toestel, maar gezien ik steeds meer spulletjes maak, misschien tijd voor een upgrade.

Als afscheid maakte ik nog een laatste projectje op mijn toestel.
Op de blog van Minniemie zag ik een super zalig broekje voor mijn kleine meid passeren.

Dus snel patroontje gekocht, geprint, geplakt.
Het is zoals MinnieMie al schreef echt een super simpel broekje, geschikt voor een beetje seriewerk.

Ik maakte als allereerste een testversie: zit de maat oke? Voor ik aan de duurdere stofjes begin.






Patroon: Hosh pants van Lee Bee Clothing
Stof: tafelkleed Zeeman 

Reacties

  1. Hallo, super mooi! Ik ga het patroon wshl ook kopen, had het ook al zien passeren bij Minniemie. Past het broekje voor jouw dochter? Moet je niet per se elastisch katoen nemen dan? Zou wel goed zijn, dan is de keuze meteen een pak groter :).
    Mvg,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof! Ik zag het ook passeren bij Minnimie, denk er ook sterk over na het te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een leuk, simpel patroon, maar ik raad wel aan om een test versie te maken voor de maat, nu is de poep veel te groot voor haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik vind je testversie al super leuk! Het tafelkleed van de Zeeman is heel mooi, moet ook maar eens bij de Zeeman binnenwippen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij ons liggen er nog een paar in die kleurtjes, en als ze nog klein is, kan je het uit een kussensloop halen ook.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts