Bloomon: is it worth it?

Mijn bloemen zijn nu 2 weken oud, morgen komt het nieuwe setje.
Hoog tijd dus om even te kijken: is it worth it?

2 weken geleden ontving ik mijn eerste keer bloemen via de post. Je vraagt je al af hoe dat er aan toe gaat? Ze kwamen in een grote stevige doos. de stengels zaten in een zakje en waren omwikkeld met een soort spons vol water.



Ik meteen mijn doos uitgepakt en begonnen met het knippen en schikken. Er zaten veel verschillende soorten bloemen in de doos. De meeste waren nog dicht, dus ik moest nog even geduld hebben. 



Een week later, kreeg ik een sms: "wil je je bloemen langer houden, ververs je water en knip de stengels." Dus de leek in mij, volgt gehoorzaam de instructies. De bloemen die niet meer mooi staan, verdwijnen uit de vaas. 


En wat daarna? Je krijgt een mailtje deze keer. 10 dagen na de levering: zet je bloemen die nog mooi zijn in een kleiner vaasje en maak je vaas al klaar voor de nieuwe levering. Wel, nu 13 dagen later zitten er nog steeds bloemen in mijn vaasje. In mijn kleiner vaasje, maar ik ben nog steeds aan het genieten. 

Ik hoorde de opmerking dat het duur is om Bloomon te bestellen, maar als ik bij de plaatstelijke florist (en dus niet de supermarkt) om bloemen ga, ben ik al snel tss de 20 en 35€ kwijt voor een ruiker, met korte stelen. Lange stelen zijn duurder. Dus mijn voorzichtige conclussie na 1 levering: ik vind het zijn geld waard.

Wil jij ook genieten van 10-14 dagen mooi bloemenplezier?
Bestel via deze link en je krijgt er een gratis vaas bij (afhankelijk van de bestelde grote van je boeket) de vaas op foto 4 is de Bloomon vaas (die je ook gewoon kan meebestellen, maar kost dan 15€)

Kijk dus op de link  voor jouw gratis Vaasje

Reacties

Populaire posts