Eindelijk: mijn eigen labels deel 2

Na mijn eerste labeltjes kreeg ik de vraag van vele stoffe vriendinnen om hen te helpen met het ontwerpen van hun eigen labels. Ik gaf hen wat tips, hoe ik ze gemaakt had en waar ik ze besteld had.

Ik ging naar een site waar je oa geboortekaartjes kan ontwerpen (mijn eigen trouwkaart kwam ervan)
Daar kan je dan mooie ontwerpjes maken en een screenshot van nemen, je labels zijn toch een pak kleiner, dus heb je minder last van vage contouren.
Mijn labeltjes bestelde ik bij iedereenuniek
Ze zijn gedrukt en niet gestikt, een beetje dikker, maar ik vind ze zeer mooi en het zijn er maar 100.

Mijn eerste labeltjes waren minder geslaagd, de zijkanten waren zwart, waardoor als je ze niet helemaal correct innaait, je een zwarte lijn krijgt.

Dus hop, ik bestelde nieuwe, ik kreeg ze aan de helft van de prijs omdat ik niet tevreden was met mijn eerste bestelling.
Het nieuwe resultaat vond ik super.
Wat vinden jullie?

Reacties

Populaire posts