De workshop van Liel

Op de website van de kleine hoogheid zag ik een leuke workshop staan.
Zou ik na de kleedjes in katoen eens iets in tricot uitproberen? Een trui voor Ine?

De workshop werd gegeven door Joke, een collega uit SJKS.
Zij heeft een eigen webshop en geeft workshops.

Stofje gezocht en zonder naaimachine naar de kleine hoogheid.
Joke toonde ons een aantal voorbeeldjes en had ook boordstof mee voor ons. Wat een ontdekking, want de boordstof die ik kocht  bij MC was niets waard.

Bijna allemaal wilden we het kleine patroontje, dus het was een beetje aanschuiven om te  tekenen. Joke had de patronen voorbereid in karton, zodat ze makkelijk over te tekenen waren.

Mijn beginnersfout: ik draaide de kap niet om en maakte dus 2 keer dezelfde kant.
==> geen probleem zie Joke, dan heb je een kap in 2 kleurtjes.
Zo gezegd zo gedaan en blij met het resultaat.
Thuis hoefde ik enkel nog de boordjes af te werken.
De trui is nog veel te groot voor mijn kleine meid, dus de aan foto's volgen nog.



Reacties

Populaire posts