Zonnehoedje van byMiekk

Vorig jaar maakte ik voor Ine het omkeerbaar zonnehoedje van byMiekk
Spijtig genoeg is het hoedje verloren geraakt op school tijdens een wandeltocht door het bos. :-(
Ik kocht Ine in H&M een super schattig hoedje met een berengezichtje op, maar Ine vindt het maar niets en in tegenstelling tot het zelfgemaakte hoedje zet ze het zelden op.

Dus besliste ik daarnet om haar een nieuw hoedje te maken, ze mocht zelf de stofjes kiezen uit mijn Action hoopje. (dat zijn die grote doeken met verschillende patroontje op. Maar dat is groot genoeg voor een hoedje. Dus, alles oke. :-)

Ik meette Ine haar omtrek en ze had 49 cm, dus ik nam het dreumeshoedje qua maat.

Raar hoe een jaar later het zo makkelijk ging. Veel vlotter dan vorige keer.
Blijkbaar toch wat bijgeleerd het afgelopen jaar :-)





Reacties

Populaire posts